پول همواره برای انسان ماهیتی ارزشمند بوده است. آن‌قدر ارزشمند که افراد در تمامی جهان و تقریباً در همه‌ی ادوار تاریخ به دنبال کسب آن بوده‌اند. پول نه‌تنها ابزاری برای به دست آوردن و تأمین نیازهای جدی و روزمره‌ی انسان است، که شاخصی برای سنجش میزان موفقیت آن‌ها در طول زندگی کاری یا حرفه‌ایشان محسوب می‌شود.
اما شیوه‌های به دست آوردن پول در طول زمان و به دلایل مختلفی همچون بالا رفتن سطح دانش و اطلاعات انسان دستخوش تغییر قرارگرفته است. در حقیقت اگر درگذشته افراد پول را صرفاً با کار کردن، تولید یا تجارت به دست می‌آوردند، امروزه در جهان شیوه‌های دیگری برای کسب آن وجود دارد. درواقع اگر در سال‌های بسیار دور به دست آوردن پول و کسب سود از آن محدود به میزان تلاش افراد در کارهای فیزیکی بعضاً سخت و طاقت‌فرسا می‌شد، امروزه این امکان با به‌کارگیری دانش و مهارت‌های خاصی مانند سرمایه‌گذاری در بورس فراهم می‌شود.
شکی نیست که همه‌ی افراد به دلایل مختلف دوست دارند پول بیشتری داشته باشند. چه این گرایش آن‌ها به علت هراس از آینده‌ای باشد که در آن دیگر چندان توان کار کردن ندارند و چه پول را می‌خواهند تا اکنون بهتر و باکیفیت‌تر زندگی کنند، به‌هرحال برای داشتن پول بیشتر دیگر نمی‌توان به شیوه‌های قدیمی کسب آن یا صرفاً پس‌انداز کردن متکی بود.
در عصر حاضر و باوجود گستردگی حیطه‌های سرمایه‌گذاری در جهان مانند بازار بورس،ارزهای دیجیتال، بازار آتی سکه و مسکن می‌توان به کمک شیوه‌های علمی، پول بیشتری به دست آورد. البته این امکان برای همه‌ی افراد فراهم نیست. بدون شک تنها کسانی می‌توانند با سرمایه‌گذاری در عرصه‌های این‌چنینی به سود مالی برسند که اولاً از هوش مالی خوبی برخوردار باشند، ثانیاً در دوره‌های آموزشی معتبری که در آن‌ها مسائل مختلفی همچون سنجش شاخص‌های بازار و تشخیص درست‌ترین زمان ممکن برای سرمایه‌گذاری توسط اساتید حرفه‌ای آموزش داده می‌شود، شرکت کرده باشند.
اکنون گروه همیار سرمایه با در اختیار داشتن اساتیدی که سال‌ها وقت و انرژی خود را صرف کسب دانش و تجربه در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف کرده‌اند، می‌تواند درزمینه‌ی آموزش کاملاً تکنیکی بازارهای سرمایه‌گذاری همچون :
به شما به‌عنوان افرادی که دوست دارند سرمایه‌های خود را، هرچند اندک، در بهترین و پربازده‌ترین بازار سرمایه‌گذاری کنند، کمک کند.
همچنین در این مجموعه‌ دوره‌های آموزشی پیشرفته‌تری مانند:
برگزار می‌شود که همواره با استقبال گسترده‌ای از جانب مخاطبان مشتاق روبه‌رو می‌شود.